عکس بازیگران

موزیک سرا

میهن گیمینگ

تکین فا

پالیا

میهن گیمینگ

میهن گیمینگ

لول آباد

پیکی

مجله شوخی

  • ۰
  • ۰

اس ام اس دلتنگی, جملات دلتنگی

وقتى نباشى

همه چیز رساناى دلتنگى‌ست . . .



اس ام اس دلتنگی

sms deltangi



سالها حرف

سالها شعر

سالها رویای روزهای نیامده !

حالا که آمدی

نه حرف

نه شعر

نه رویا !

گاهی دلم برای ِ نبودنت تنگ میشود !



اس ام اس دلتنگی

sms deltangi

ای کاش درختی باشم

تا همه تنهایان

از من پنجره ای کنند

و تماشا کنند در من

 کاهش دلتنگی شان را



جملات دلتنگی

sms deltangi



تو کیستی

 که هر غروب

دل وامانده ام

دلتنگت می شود .



اس ام اس دلتنگی

sms deltangi



عشق

چیز مبهمی نیست .

همین بارانی ست ؛

که از چشم تو می بارد ؛

وقت دلتنگی دستهای من .



اس ام اس دلتنگی

sms deltangi



شرمسار دستان توام

وقتی به جای دستان من

قلم در دست می‌گیری

تا بگویی دلتنگى‌!



اس ام اس دلتنگی

sms deltangi



اینکه یواشکی دلتنگش باشی

خیلی بهتر از اینه که بهش بگی

و هیچ جوابی نگیری …



اس ام اس دلتنگی

sms deltangi



پاییز استاد دلتنگى‌ست

از خاطرات اویی که رفته

برای اویی که مانده

سنگ تمام می‌گذارد



اس ام اس دلتنگی

sms deltangi



دلتنگى‌ محله ای ست پر ازدحامِ یادت

که در شلوغی اش نه تنها تو را پیدا نمی کنم ،

که خود را هم گم میکنم …



اس ام اس دلتنگی

sms deltangi



گاهی چقدر دلم برایت

تنگ می‌شود…

می‌دانی!؟

می‌گویم گاهی اما،

این گاهی‌ها عجیب بوی

همیشه می‌دهند!

  • ۹۵/۰۸/۲۱
  • r0batc r0batc

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی